11 Ocak 2014 Cumartesi

ŞÜKÜR KAVUŞTURANA

      İki yıl önce başlamıştı blog serüvenim.Aslında her şey tamda yolunda giderken aksilikler yüzünden ara vermek zorunda kalmıştım.
 
  Kekler,pastalar,kurabiyeler yapmak bana zevk verirken hobi haline geldiğini fark ettim ve derken benim bu halim bir tutkuya  dönüştü sevdiklerimle  evime gelen misafirlerimle paylaştıkça anlam kazandı.Blogum sayesindede taçlanmış oldu.
 
   Bir buçuk yıl aradan sonra Allaha şükürler olsun ki sonunda kavuştum.Artık her fırsatta beraberiz.  Bir buçuk yıldır mutfağımda yaptığım lezzetler,farklı ve ilginç fikirler,örgülerim ve farklı konularla temenni ederim ki bu günden sonra bloğumda hep beraberiz...
 
  Bugün rahmet peygamberi Hazreti Muhammed(s.a.v.)'in doğum günü olan Mevlid  
Kandili idrak edilecek.Şimdiden kandiliniz mübarek olsun...
 
  Mübarek bir günde sayfama tekrar kavuştuğum için çok mutluyum.Büyük Allahım herkesle beraber benim blogumu da daim eylesin inşallah....

                                                                                               SEVGİYLE KALIN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder